Kuryenet Dikmen Şube (Çankaya, Ankara)

Adres: Ayrancı Mahallesi Dikmen Caddesi Çankaya – Ankara
Telefon: 📞 444 93 93 (Ara)

11 Şikayet, Yorum

Kuryenet Çalışma Saatleri Şube Kapalı

  • Pazartesi: 09:00 - 18:00
  • Salı: 09:00 - 18:00
  • Çarşamba: 09:00 - 18:00
  • Perşembe: 09:00 - 18:00
  • Cuma: 09:00 - 18:00
  • Cumartesi: Kapalı
  • Pazar: Kapalı

Kuryenet şubeleri, resmî tatiller ve dini bayramlar gibi özel günlerde kapalı olabilir.

🏢 Firma AdıKuryenet
🌐 Web Adresikuryenet.com.tr
☎ Müşteri Hizmetleri444 93 93
Şube Görüntülenme 👁️ 60

En Yakın Diğer Şubeler

Oyla & Tepkini Göster!

Kuryenet Dikmen Şube (Çankaya, Ankara)

3.7
9 Oylama
5★
%44 (4)
4★
%11 (1)
3★
%22 (2)
2★
%11 (1)
1★
%11 (1)
11
Yorum
%55.6
Pozitif
%22.2
Negatif
Ortalama
Durum
50.0% Olumlu 7 Tepki
%62.0 Memnuniyet 23 Etkileşim
50.0% Olumsuz 7 Tepki

Şikayet ve Yorum Yazın

Üye olmadan şikayet ve yorum yazabilirsiniz.

Kuryenet Dikmen Şube (Çankaya, Ankara) — 11 Şikayet ve Yorumlar

Öne Çıkan Yorum
  1. Kargo Şube Kullanıcı Suat Şahin
    #11503 |

    Bu ne saçmalık anlamadım. Evde yoksunuz geri gitti. İletişim çağındayız kardeşim ben ne bileyim kargonun ne gün geleceğini bir mesaj atın bir şey yapın.

    Nasıl bileceğiz kayıtlı tel no yok mu arayın mesaj atın geldik bulamadık kargonuz şurada diye söyleyin. Ben müneccimiyim bari siz beceremediniz teslim etmeyi biz gelip alalım. Kargomuz nerdeyse yazıklar olsun 2021 dijital iletişim çağı duruma bakın.

    Yorum faydalı mı?
Tüm Yorumlar Aşağıda
  1. Kargo Şube Kullanıcı Selhan Şeker
    #11511 |

    Kolay gelsin akbank kartım halen teslim edilmedi.

    Yorum faydalı mı?
  2. Kargo Şube Kullanıcı Mustafa Haliloglu
    #11510 |

    Olağanüstü şartlar diye kargo şubenizde 3 gündür bekliyor. Neden belli değil?

    Yorum faydalı mı?
  3. Kargo Şube Kullanıcı Serafettin Balaban
    #11509 |

    Size ulaşamıyoruz. Nasıl bir kargosunuz? Sizin işiniz hizmet etmek, insanları sinir etmek değil.

    Yorum faydalı mı?
  4. Kargo Şube Kullanıcı Meral Başaran
    #11508 |

    Ulaşılamıyor nasıl hizmet anlayışıdır yazıklar olsun.

    Yorum faydalı mı?
  5. Kargo Şube Kullanıcı Halime Mektar
    #11507 |

    Evde olduğum halde size adresinizde ulaşamadık diye mesaj gönderdiler. Kargomu sorgulamak için hiç bir şekilde ulaşamıyorum.

    Yorum faydalı mı?
  6. Kargo Şube Kullanıcı Haluk Çimen
    #11506 |

    1 aydır kart bekliyorum. Adresin hepsi doğru bulamıyorsunuz Ankara’nın göbeğindeki evi, hadi bulamadın telefonda mı edemiyorsun. Nasıl hizmet veriyorsunuz.

    Yorum faydalı mı?
  7. Kargo Şube Kullanıcı Füsun Atatekin
    #11504 |

    Yola çıkacağım 1 haftadır kartımı bekliyorum. Kargo şirketinin ismini öğrenip telefon ettiğim zaman kartınız, bant kayıttan adreste bulunmadığınız için teslim edilememiştir diyorsunuz. Aşağıda yazılan bütün yorumlara katılıyorum.

    Yorum faydalı mı?
  8. Kargo Şube Kullanıcı Selen Yıldırım
    #11501 |

    Evde insanlar varken yok diyorsunuz. Adres değiştirip bakanlığa isteyeceğim. Otomatik santral çıkıyor. Bir tane muhatap yok. Yola çıkacağım HGS bekliyorum ayıp ya yıl 2021 oldu. Bir arayın ya da kayıtlı adrese kapıya bırakın bari! Bu kadar olmaz ki ya Cimer de dâhil tüm şikayet platformlarına yazıyorum.

    Yorum faydalı mı?
    1. Kargo Şube Kullanıcı Ebubekir Delan ↓ Selen Yıldırım yanıtlandı
      #11502 |

      Selen Yıldırım aynen evde bekliyoruz kargo gelecek diye. 9 /18 mesai saati gelecek ne gelen var ne giden… Sonrada utanmadan geldik evde kimse yoktu tekrar randevu oluşturun butonundan randevu alın diye mesaj atıyorlar.

      Madem evde yokuz bir telefon edin geldik yoksunuz diye bizde iletişeme geçebilelim. Corona zamanında kargodan çok mu para kazandınız ayıp, ayıp utanın biraz.

      Yorum faydalı mı?
      1. Kargo Şube Kullanıcı Güllü Satılmış ↓ Ebubekir Delan yanıtlandı
        #11505 |

        Ebubekir Delan sana katılıyorum. En azında kargo dağıtıma çıktığında ya mesaj atın yada arayın bu kadar zor mu? Geldik yoktunuz tekrar randevu alın kaç gün evde hapis kargo bekleyeceğiz bu ne saçmalıktır. Şimdiye kadar gördüğüm en saçma kargo çalışma şekli sizin çalışmanızdır.

        Yorum faydalı mı?