Kuryenet Güzeloba Şube (Muratpaşa, Antalya)

Adres: Güzeloba Mahallesi Havaalanı Caddesi Numara: 40-B Muratpaşa – Antalya
Telefon: 📞 444 93 93 (Ara)

4 Şikayet, Yorum

Kuryenet Çalışma Saatleri Şube Kapalı

  • Pazartesi: 09:00 - 18:00
  • Salı: 09:00 - 18:00
  • Çarşamba: 09:00 - 18:00
  • Perşembe: 09:00 - 18:00
  • Cuma: 09:00 - 18:00
  • Cumartesi: Kapalı
  • Pazar: Kapalı

Kuryenet şubeleri, resmî tatiller ve dini bayramlar gibi özel günlerde kapalı olabilir.

🏢 Firma AdıKuryenet
🌐 Web Adresikuryenet.com.tr
☎ Müşteri Hizmetleri444 93 93
Şube Görüntülenme 👁️ 51

En Yakın Diğer Şubeler

Oyla & Tepkini Göster!

Kuryenet Güzeloba Şube (Muratpaşa, Antalya)

3.3
8 Oylama
5★
%38 (3)
4★
%0 (0)
3★
%25 (2)
2★
%25 (2)
1★
%13 (1)
4
Yorum
%37.5
Pozitif
%37.5
Negatif
Ortalama
Durum
41.7% Olumlu 5 Tepki
%53.8 Memnuniyet 20 Etkileşim
58.3% Olumsuz 7 Tepki

Şikayet ve Yorum Yazın

Üye olmadan şikayet ve yorum yazabilirsiniz.

Kuryenet Güzeloba Şube (Muratpaşa, Antalya) — 4 Şikayet ve Yorumlar

  1. Kargo Şube Kullanıcı Resul
    #5958 |

    Ne rezalet bir işdir ya. 24 saat açık benim dükkanım kargoyu ulaştıramdık deniliyor, ben böyle saçma sapan çalışan bir firma görmedim. Üstelik muhatap alabileceğimiz kimse yok.

    Yorum faydalı mı?
  2. Kargo Şube Kullanıcı Ilknur Gültekin
    #5957 |

    Dağıtıma çıkmıştır deniliyor. Sabahtan aksama kadar bekleyecek miyiz? En azından bir saate kadar iki saate kadar ibare gerekmez mi? İşimiz gücümüz yok aksama kadar bekleyecek miyiz? İletişim kurmak istiyoruz telefonla ulaşamıyoruz.

    Yorum faydalı mı?
  3. Kargo Şube Kullanıcı Hülya Köken
    #5956 |

    Ulaştıramayacağınız kargoyu neden alıyorsunuz veya çalışmayı seven personel seçin bütün gün evden bir saniye çıkmadan bekliyoruz adreste bulunamadı deniliyor. Belli ki elemanlarınız çalışmak istemiyor muhatap olabileceğimiz kimseyi de bulamıyoruz.

    Yorum faydalı mı?
  4. Kargo Şube Kullanıcı Murat Öksüz
    #5955 |

    4 Aralık 2020 de çıkan evradım hala ulaşmadı ve sitede sürekli asılsız haber adreste yok deniliyor, bu nasıl bir iştir anlamadım, ayrıca muhatap yok. 30 yıldır kargo şirketleri ile çalışıyorum, böyle bir rezalet yaşamadım.

    Yorum faydalı mı?