Kuryenet Isparta Şube (Merkez, Isparta)

Adres: Yeni Mahallesi İsmet İnönü Bulvarı Numara: 17 Merkez – Isparta
Telefon: 📞 444 93 93 (Ara)

42 Şikayet, Yorum

Kuryenet Çalışma Saatleri Şube Kapalı

  • Pazartesi: 09:00 - 18:00
  • Salı: 09:00 - 18:00
  • Çarşamba: 09:00 - 18:00
  • Perşembe: 09:00 - 18:00
  • Cuma: 09:00 - 18:00
  • Cumartesi: Kapalı
  • Pazar: Kapalı

Kuryenet şubeleri, resmî tatiller ve dini bayramlar gibi özel günlerde kapalı olabilir.

🏢 Firma AdıKuryenet
🌐 Web Adresikuryenet.com.tr
☎ Müşteri Hizmetleri444 93 93
Şube Görüntülenme 👁️ 116

En Yakın Diğer Şubeler

Oyla & Tepkini Göster!

Kuryenet Isparta Şube (Merkez, Isparta)

3.5
12 Oylama
5★
%50 (6)
4★
%8 (1)
3★
%8 (1)
2★
%8 (1)
1★
%25 (3)
42
Yorum
%58.3
Pozitif
%33.3
Negatif
Ortalama
Durum
42.1% Olumlu 8 Tepki
%56.1 Memnuniyet 31 Etkileşim
57.9% Olumsuz 11 Tepki

Şikayet ve Yorum Yazın

Üye olmadan şikayet ve yorum yazabilirsiniz.

Kuryenet Isparta Şube (Merkez, Isparta) — 42 Şikayet ve Yorumlar

Öne Çıkan Yorum
  1. Kargo Şube Kullanıcı Mehmet Gürdemir
    #19650 |

    Kartım gelecek 25 Kasımdan beri Kuryenet Isparta Davraz şubesinde acaba neyi bekliyor. Bu mu sizin kuryeliğiniz kardeşim madem yapamıyorsunuz bu işi almayın. iş falan bu ne galesizliktir ilgisizliktir alakasızlıktır. Ayıp be insanları mağdur etmekten başka bir şey yapmıyorsunuz. Buna bir son verin. Sizi Cimer’e şikâyette bulunacağım. Ayrıca Kuryenet ana sayfasından da şikâyet oluşturacağım.

    Yorum faydalı mı?
Tüm Yorumlar Aşağıda
  1. Kargo Şube Kullanıcı Hanife
    #21028 |

    15 gündür kartım gelmedi Isparta küçücük yer akşama kadar her yerini dolaşırsın acaba yürüyerek mi geliyor diye düşündüm onda da şimdiye kadar gelirdi,bu ne sorumsuzluk tur,bari söyleyin de biz kendmiz gelip alalım iş ahlakı kalmamış kimsede çok çok ayıp.

    Yorum faydalı mı?
  2. Kargo Şube Kullanıcı Hakan
    #19656 |

    Adamlar bütün bankaları bağlamış ve her kredi kartını bunlar getiriyor. Yani kurtuluşun yok iyi mi..Rezalet ötesi çalışma şekli. Birde geldik bulamadık diye yalan söylemezler mi? malesef bunlara muhtaç kaldık

    Yorum faydalı mı?
  3. Kargo Şube Kullanıcı Şükrü
    #19655 |

    evde bulamadıysanız telefonlada arayamazsınız.

    Yorum faydalı mı?
  4. Kargo Şube Kullanıcı Suzan C
    #19654 |

    Aciliyetini belirttiğim halde 15 gündür kartım elime ulaşmadı. yurt içi olmasına rağmen bu sıkıntıyı yaşıyoruz aynı problemi yurt dışından sipariş verdiğimde bile bu kadar sürmedi. Ne bir iletişim numarası var ne bir konum var. muhattap olabileceğimiz kimse yok.

    Yorum faydalı mı?
  5. Kargo Şube Kullanıcı Fatma Nur Sayan
    #19653 |

    07.12.2022 tarihinde genç kartım firmaya teslim edilmesine rağmen bana ulaşmadı. 1 ay oldu gelmedi. Cimer’e şikâyet ettim. Bir hafta daha devam ederse Tüketici haklarına kadar şikâyette bulunacağım.

    Yorum faydalı mı?
  6. Kargo Şube Kullanıcı Nurgül Şanlı
    #19652 |

    9 Aralık tarihinde Gül acentesi Isparta şubesine teslim edilen kuryem hala tarafıma ulaştırılamıyor. İnsanları bu kadar mağdur etmeyin. Söyleyin biz gelip alalım.

    Yorum faydalı mı?
  7. Kargo Şube Kullanıcı Bayram Ali Güler
    #19651 |

    7 gündür kartımı bekliyorum. Ne gelen var ne de telefona cevap veren var.

    Yorum faydalı mı?
  8. Kargo Şube Kullanıcı Ibrahim Tarakçı
    #19649 |

    Kardeşim size nasıl ulaşılacak, ne zaman gelecek 1 ay olacak halen kargo gelmedi.

    Yorum faydalı mı?
  9. Kargo Şube Kullanıcı Tülin Başaran
    #19648 |

    Kargom yarın öğlene kadar elime ulaşmazsa beni iste de bulamaz. Bunu söylemek için muhatap arıyorum. Ama telefonu bağlamışsınız sekretere muhatap yok.

    Yorum faydalı mı?
  10. Kargo Şube Kullanıcı Bülent Demir
    #19647 |

    15 gün oldu daha kargo gelecek Gül acentesinde yazıyor hala daha dağıtıma çıkmıyor. Şikâyet edeceğim.

    Yorum faydalı mı?
  11. Kargo Şube Kullanıcı Zeynep Kabakçı
    #19646 |

    15 gündür kartım gelmedi evde olduğum halde yoktunuz deniyor. Yeter ya çok mağdur olduk. Bimer’e şikâyette bulunacağım.

    Yorum faydalı mı?
  12. Kargo Şube Kullanıcı Seda Yalçın
    #19645 |

    Ne telefon açıyorlar ne kargoyu getiriyorlar Rezil ediyorsunuz kapatın gidin ya da işi bırakın.

    Yorum faydalı mı?
  13. Kargo Şube Kullanıcı Gülsüm Doğan
    #19644 |

    7 gündür Isparta Gül acentesinde diyor. Kartım küçük şehirde bu işi yapamıyorlar akşama kadar zaman öldür.

    Yorum faydalı mı?
  14. Kargo Şube Kullanıcı Çetin Bayraktar
    #19643 |

    Bir hafta oldu daha kurye kartı getirmedi.

    Yorum faydalı mı?
  15. Kargo Şube Kullanıcı Bekir Koca
    #19642 |

    3 hafta da yani 21 günde bir kargo elimize ulaşamıyorsa inananın bu işi yapmayın. Çünkü siz bu işi yapamıyorsunuz demektedir.

    Yorum faydalı mı?
  16. Kargo Şube Kullanıcı Serap Aytaç
    #19641 |

    Bende iki haftadır kartımı bekliyorum. 5 ağustosta adrese gelinmiştir deniyor ama kesinlikle gelmediler. Güvenlik var ve ben günlerdir evde bekliyorum. Tekrar randevu oluşturacaklarmış.

    Yorum faydalı mı?
  17. Kargo Şube Kullanıcı Mehmet Karaca
    #19640 |

    4 gündür bekliyorum hala bekliyorum kartım teslim edilmedi. Nasıl bir şey neden bekletiyorsunuz.

    Yorum faydalı mı?
  18. Kargo Şube Kullanıcı Hatice Solak
    #19639 |

    Dünden beri bekliyorum. İletişim numarası da açmıyor.

    Yorum faydalı mı?
  19. Kargo Şube Kullanıcı Süleyman Çubukcu
    #19637 |

    Gelen evrak ve belgeler neden burada takılı kalıyor.

    Yorum faydalı mı?
  20. Kargo Şube Kullanıcı Ömer Sezer
    #19636 |

    15 gün oldu kargo kurye de bekliyor. Niçin bana iletilmiyor anlamadım gitti

    Yorum faydalı mı?
  21. Kargo Şube Kullanıcı Ahmet Şahin Ve Nazife Şahin
    #19635 |

    Benim ve eşimin kartı 9 Şubatta Isparta ya gelmiş bugün 22 Şubat halen bize ulaştırılamadı. Şubesiyle ilgili bir kayıtta yok.

    Yorum faydalı mı?
  22. Kargo Şube Kullanıcı Zeynep Öztürk
    #19634 |

    1 ay oldu kartım hala teslim edilmedi. Nasıl bir kurye firması bu anlamadım.

    Yorum faydalı mı?
  23. Kargo Şube Kullanıcı Ramazan Çankaya
    #19633 |

    10 gün oldu daha kartım gelecek arıyorum barkodu yazmadan kapatıyorlar. Bari nerede oldugunu bilsem gidip kendim alacam bunların getireceği yok.

    Yorum faydalı mı?
    1. Kargo Şube Kullanıcı Ibrahim Üşenmez ↓ Ramazan Çankaya yanıtlandı
      #19638 |

      Ramazan Çankaya bende Davraz acentesi nerde bulabilirsem kendim alıp geleceğim.

      Yorum faydalı mı?
  24. Kargo Şube Kullanıcı Ali Kılınç
    #19632 |

    Nasıl bir kurye şirketisiniz 1 aydır bir teslimatı yapamıyorsunuz. Mağdur ettiniz.

    Yorum faydalı mı?
  25. Kargo Şube Kullanıcı Alper Özdemir
    #19631 |

    Bunca zamanda Çin’den kargo gelirdi. Şubeye ulaşamıyoruz.

    Yorum faydalı mı?
  26. Kargo Şube Kullanıcı Hasan Hüseyin Özkul
    #19630 |

    Ne zaman keyfiniz yetecek artık yeter. 21 gün oldu getirin artık şu kartı kargoyu vatandaşı hep mağdur etmekten zevk mi alıyorsunuz. İşinizi düzgün yapmaya davet ediyorum.

    Yorum faydalı mı?
  27. Kargo Şube Kullanıcı Mustafa Bal
    #19628 |

    Sizin kadar sıradan bir kurye hizmeti veren bir firma görmedim. Yazıklar olsun.

    Yorum faydalı mı?
  28. Kargo Şube Kullanıcı Mustafa Özgenç
    #19627 |

    05.08.2021 Perşembe günü ne zaman geldiniz de haberimiz yok. Eşim gün boyu evdeydi.

    Yorum faydalı mı?
  29. Kargo Şube Kullanıcı Oktay Atasever
    #19626 |

    Kartım acentenize ulaşalım 5 gün oldu neden teslim edilmiyor. Bari telefonu açında akıbeti hakkında bilgi alalım.

    Yorum faydalı mı?
  30. Kargo Şube Kullanıcı Yalçın Erdoğan
    #19625 |

    Kartım gelecek hala gelmedi. Şubeye gelip kendim almak istiyorum iletişim yoktur.

    Yorum faydalı mı?
Daha Fazla Yorum Oku Ekranda: 30 ana yorum, 1 yanıt listeleniyor