Kuryenet Seferihisar Şube (Seferihisar, İzmir)

Adres: Camikebir Mahallesi Sığacık Caddesi Numara: 184 Seferihisar – İzmir
Telefon: 📞 444 93 93 (Ara)

6 Şikayet, Yorum

Kuryenet Çalışma Saatleri Şube Kapalı

  • Pazartesi: 09:00 - 18:00
  • Salı: 09:00 - 18:00
  • Çarşamba: 09:00 - 18:00
  • Perşembe: 09:00 - 18:00
  • Cuma: 09:00 - 18:00
  • Cumartesi: Kapalı
  • Pazar: Kapalı

Kuryenet şubeleri, resmî tatiller ve dini bayramlar gibi özel günlerde kapalı olabilir.

🏢 Firma AdıKuryenet
🌐 Web Adresikuryenet.com.tr
☎ Müşteri Hizmetleri444 93 93
Şube Görüntülenme 👁️ 66

En Yakın Diğer Şubeler

Oyla & Tepkini Göster!

Kuryenet Seferihisar Şube (Seferihisar, İzmir)

3.2
10 Oylama
5★
%30 (3)
4★
%20 (2)
3★
%10 (1)
2★
%20 (2)
1★
%20 (2)
6
Yorum
%50.0
Pozitif
%40.0
Negatif
Ortalama
Durum
40.0% Olumlu 6 Tepki
%52.0 Memnuniyet 25 Etkileşim
60.0% Olumsuz 9 Tepki

Şikayet ve Yorum Yazın

Üye olmadan şikayet ve yorum yazabilirsiniz.

Kuryenet Seferihisar Şube (Seferihisar, İzmir) — 6 Şikayet ve Yorumlar

Öne Çıkan Yorum
  1. Kargo Şube Kullanıcı Mustafa Akyol
    #21032 |

    Seferihisarda 12 Mayıs’ta evimden hiç çıkmadım. 7900203*** olarak mesajda bildirilen Yapikredi Fenerbahçe exclusive kartımın takip nosunu sesli mesaj sisteminiz hatsli diye reddediyor.Sizin medajinizdaki teslimat numarasıdır. Dediğim gibi 12 Mayıs günü eblvime kurye kesinlikle gelmedi bütün gün evdeydim.

    Yorum faydalı mı?
Tüm Yorumlar Aşağıda
  1. Kargo Şube Kullanıcı Arif Cimecioglu
    #21038 |

    23 Mayıs’ta subenize gelen kredi kartımı on gündür adresime getirmediniz. Ne zaman getirmeyi düşünüyorsunuz daha bekliycekmiyim.

    Yorum faydalı mı?
  2. Kargo Şube Kullanıcı Nihat Sarıtaş
    #11326 |

    16 Aralık 2024 tarihinde gelen kargomu 10 gündür bekletiyorsunuz utanın

    Yorum faydalı mı?
  3. Kargo Şube Kullanıcı Kübra Şaşmaz
    #11325 |

    Ayın 25 inde Seferihisar’a gelmiş, bugün ayın 30 u hâlâ ses seda yok. Gelecek olan kartan alışveriş yapamıyoruz. Kurye gelebilir diye evden ayrılamıyoruz. Göndericinin de ilgilendiği yok.

    Yorum faydalı mı?
  4. Kargo Şube Kullanıcı Kadriye Öztürk
    #11324 |

    Gönderim bir ay oldu elime geçmedi. Normal mi ne dersiniz?

    Yorum faydalı mı?
  5. Kargo Şube Kullanıcı Gürsel Özkara
    #11323 |

    Ana sayfanıza da şikayetimi yaptım YKB den beklediğim kartımı 05-08-2020 tarihinde hiç bir mail telefon bilgisi vermeden getirmişsiniz ilgililer defalarca söylüyorum burası yazlık herhalde yıllık izinimi kart bekleyerek geçirmemi düşünmüyorsunuz bana ön bilgi verirseniz örneğin filanca gün şu saatler arasında getireceğiz gibi bu ne ciddiyetsizlik sizi protesto ediyorum!

    Yorum faydalı mı?