Sürat Kargo Şirinyer Şube (Buca, İzmir)

Adres: Vali Rahmi Bey Mahallesi 313/3. Sokak Numara: 10/B Şirinyer – Buca – İzmir
Telefon: 📞 0 232 438 30 30 (Ara)

16 Şikayet, Yorum

Sürat Kargo Çalışma Saatleri Şube Kapalı

  • Pazartesi: 08:30 - 18:00
  • Salı: 08:30 - 18:00
  • Çarşamba: 08:30 - 18:00
  • Perşembe: 08:30 - 18:00
  • Cuma: 08:30 - 18:00
  • Cumartesi: 08:30 - 13:00
  • Pazar: Kapalı

Sürat kargo şubeleri, resmî tatiller ve dini bayramlar gibi özel günlerde kapalı olabilir.

🏢 Firma AdıSürat Kargo
🌐 Web Adresisuratkargo.com.tr
☎ Müşteri Hizmetleri0850 202 02 02
Şube Görüntülenme 👁️ 50'den Az

En Yakın Diğer Şubeler

Oyla & Tepkini Göster!

Sürat Kargo Şirinyer Şube (Buca, İzmir)

3.4
8 Oylama
5★
%25 (2)
4★
%25 (2)
3★
%25 (2)
2★
%13 (1)
1★
%13 (1)
16
Yorum
%50.0
Pozitif
%25.0
Negatif
Ortalama
Durum
41.7% Olumlu 5 Tepki
%54.8 Memnuniyet 20 Etkileşim
58.3% Olumsuz 7 Tepki

Şikayet ve Yorum Yazın

Üye olmadan şikayet ve yorum yazabilirsiniz.

Sürat Kargo Şirinyer Şube (Buca, İzmir) — 16 Şikayet ve Yorumlar

Öne Çıkan Yorum
  1. Kargo Şube Kullanıcı Filiz
    #14488 |

    Nasıl bir şube bu kaç kere aradım kimse acmıyor 1 kere arıyorum calıyor 2. Ye arayımca meşgul diyor yine arıyorum açmıyor ben böyle rezalet bir şube görmedim sabahtan beri kurye dağıtımda gözüküyor sabahtan beri bekliyorum saat oldu 4 nasıl bir dağıtım böyle anlamadım rezalet ötesi gercekten

    Yorum faydalı mı?
    • Kargo Şube Kullanıcı Ismail ↓ Filiz yanıtlandı
      #14489 |

      11.inde aldığım ürün 2 günde samsun dan İzmir e geliyor ayın 25 i bugün daha aktarmada şirinyer şube telefonları açmıyor zaten hiçbir şubesi açmıyor telefonu rezil bir firma alışveriş yaparken bakıyorum sürat kargoysa o satış yapan firmayı engelliyorum sizde benim gibi yapın dersini alsınlar.

      Yorum faydalı mı?
Tüm Yorumlar Aşağıda
  1. Kargo Şube Kullanıcı Neslihan Işlek
    #14490 |

    Küçük bebeğim var. Bir aydır evden çıkmıyorum eve gelmiş bulamamışlar. Yok öyle bir şey sosyal medya neresi varsa her yerde konuyu anlayacağım. Yazıklar olsun size arıyorum defalarca açmıyorsunuz.

    Yorum faydalı mı?
  2. Kargo Şube Kullanıcı Fatih
    #14487 |

    Böyle bir kargo yok gerçekten zile bile basmıyorlar kağıdı yapıştırıp gidiyorlar

    Yorum faydalı mı?
  3. Kargo Şube Kullanıcı Rıdvan
    #14486 |

    hayatımda böyle bir şube ve kargo şirketi görmedim kapı zile basmadan kağıt yapıştırıp gidiyorlar, telefonu 3 saat aradım açan yok

    Yorum faydalı mı?
  4. Kargo Şube Kullanıcı Ebru
    #14485 |

    Keşke telefonları açsanız. Arıyorum meşgul çalıyor tekrar arıyorum çalıyor defalarca bakan yok.

    Yorum faydalı mı?
  5. Kargo Şube Kullanıcı Mahmut
    #14484 |

    kargoyu nerdeyse sokak başında alcaz atıp gidiyorsunuz telefon cevap yok rezalet

    Yorum faydalı mı?
  6. Kargo Şube Kullanıcı Esra
    #14483 |

    ya bi açın şu telefonları şirinyer şubesi kargom teslim edildi diyo bana kargo filan gelmedi

    Yorum faydalı mı?
  7. Kargo Şube Kullanıcı Hüseyin
    #14482 |

    Bu şube telefonunu neden açmıyorsunuz

    Yorum faydalı mı?
  8. Kargo Şube Kullanıcı Eda Saymaz
    #14481 |

    Biriniz telefonu açın. Olmaz olsun sizin gibi şirketi işini yapmıyorlar.

    Yorum faydalı mı?
  9. Kargo Şube Kullanıcı Derya
    #14480 |

    Nasıl Bir sorumsuzluktur bu o telefonlar zaten is yerinizde süs diye var ağır bi kargom var ve bunu benim mi almam lazım illa ? Ne telefon açarsanız ne ürünü getirirsiniz bence en kısa zamanda siz kapatın sizin içinde bizim içinde en doğrusu

    Yorum faydalı mı?
  10. Kargo Şube Kullanıcı Gözde Sayıl
    #14479 |

    Sizin kadar ilgisiz bir kargo şirketi görmedim. Ofislerinize o telefonları açmamak için mi koydunuz acaba. Şirinyer şubenizde 1 Allahın kulu telefonu açmıyor. Hiçbir bilgi alamıyoruz nasıl iş yapıyorsunuz.

    Yorum faydalı mı?
  11. Kargo Şube Kullanıcı Özcan
    #14478 |

    Böyle kargoculuk olur mu ne telefona bakan var ne kargoyu teslim eden 2 gün ürün kargoda bekler mi ama yinede suç bizde biz sizi kargo görüpte ürünümüzü size veriyoruz. Bu son gönderim olur bundan sonra beklersiniz…

    Yorum faydalı mı?
  12. Kargo Şube Kullanıcı Hamdi Arslan
    #14477 |

    Her seferinde kendimiz gidip alıyoruz nasıl bir kargo hiçbir şekilde ulaşılamıyor yanında çalan tel açmıyorlar adınız kadar sürat değilsiniz sıfırsınız.

    Yorum faydalı mı?
  13. Kargo Şube Kullanıcı Hacer Izmir
    #14476 |

    Sizin gibi ilgisiz bi kargo görmedim hiçbir şekilde ulasilmiyor 2 kerede ürünüm gitti? Şikayet edicem sizi

    Yorum faydalı mı?
  14. Kargo Şube Kullanıcı Hakan Sessiz
    #14475 |

    hiç bir şekilde müşteri hizmetlerine nede şirinyer şubesine ulaşamıyorum olmaz ki böyle!

    Yorum faydalı mı?